SBA för brandskyddskontrollanter - publika verksamheter
I denna utbildning får du reda på vad systematiskt brandskyddsarbete innebär för dig som är brandskyddskontrollant, med inriktning på publika verksamheter. Priset är exkl. moms.
Kursen innehåller fyra avsnitt som tar upp och svarar på följande punkter och frågeställningar.
Slutet av utbildningen består av ett kunskapsprov vars syfte är att säkerställa att du genomfört alla avsnitt och förstått innehållet. Godkänt resultat krävs för att få tillgång till utbildningsbevis och stödmaterial.
Varför SBA behövs och varför det är viktigt
Vilka arbetsuppgifter och ansvar som åligger brandskyddskontrollanter
Vilka underlag och information som behöver finnas
Hur det löpande arbetet bör genomföras
Praktiska tips för att underlätta det löpande arbetet
Kunskapsprov
Efter genomgången utbildning får deltagaren ett intyg på genomgången och godkänd utbildning
Ni kommer även att få tillgång till checklistor och annat material som kommer att hjälpa er att komma igång och/eller effektivisera arbetet
Om ni har frågor gällande utbildningsmaterialet eller om ni behöver stöd i andra brandrelaterade frågor, hör av er på något av alternativen nedan!